بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

ممتاز رسانه - بیمه عمر

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه انواع متفاوتی دارد که کاربرد‌های یکسانی ندارند. انواع بیمه‌ها در حالت کلی به سه دسته بیمه اشخاص، بیمه اموال و بیمه مسئولیت تقسیم می‌شوند.بیمه اموال شامل بیمه آتش سوزی(آتش سوزی منزل کارخانه‌ها و ادارات)، بیمه حمل ونقل کالا، زلزله و سرقت را شامل می‌شود.بیمه مسئولیت تمرکز بر مسئولیت افراد در قبل حوادث و موضوعاتی مانند پزشکی مهندسی، مسئولیت کارفرما در قبال کارگران و تولید کنندگان را دارد.

بیمه اشخاص سلامتی فرد را در نظر دارد که بیشتر با طبقه‌بندی بیمه عمر،بیمه حوادث و بیمه درمانی معروف هستند. داشتن بیمه خوب یکی از مهمترین دغدغه‌ها برای افراد یک کشور محسوب می‌شود که در شرایط‌های خاص زندگی، فرد بتواند به آن تکیه کند.به همین علت شناخت فرد بیمه گذار از انواع بیمه‌ها و خدمات آن امر بسیار مهمی است.

در این مقاله قصد داریم شما را با بیمه عمر بیشتر آشنا کنیم.بسیاری از مردم به اشتباه بیمه عمر را نوعی از بیمه مانند سایر بیمه‌ها می‌دانند که فقط در صورت فوت فرد مبلغی را به سایر اعضای خانواده فرد پرداخت خواهد کرد. اما در اصل نوعی سرمایه گذاری بلند مدتی است که همانند بانک به فرد سود هم پرداخت خواهد کرد. بیمه عمر در سایر کشور‌های دنیا از جمله روتین‌ترین بیمه‌ها است که علاوه بر سود علی الحساب فرد را تحت پوشش بیمه نیز قرار می‌دهد.

در واقع بیمه عمر یک سرمایه گذاری بلند مدت است که علاوه بر اینکه پول شما پس انداز می‌شود شما قادر هستید رقم بیمه را خودتان تعیین کنید که در سپرده بانکی چنین امکانی وجود ندارد. البته نکته مثبت دیگر در بیمه عمر افزایش میزان سود با افزایش میزان تورم است.

انواع بیمه

همچنین در بیمه عمر می‌توانید مدت زمان پرداخت مبلغ را به صورت ماهیانه، سه ماهه، حتی سالانه هم پرداخت کنید.شاید در ذهن خود سوال کنید که بیمه عمر چه خدماتی را پوشش می‌دهد؟در جواب باید گفت طیف گسترده‌ای از خدمات مانند بیماری‌های خاص، انواع حوادث، از کار افتادگی و آتش‌سوزی را پوشش می‌دهد. در واقع در صورتی که اتفاق ناگواری برای شما رخ دهد بیمه پشتوانه شما خواهد بود تا در مشکلات مالی حامی شما باشد.

لازم به ذکر است بیمه عمر مبالغ دریافتی از شما را با سود ۱۸% در حساب شما واریز می‌کند که این مبلغ پس از گذشت سال‌های بعد با افزایش حق بیمه افزایش خواهد یافت.

متاسفانه بیمه عمر در ایران نفوذ بسیار پایینی دارد با توجه به اینکه این نوع بیمه از سال ۱۳۱۱ در کشورمان قابل استفاده است.کارشناسان دلایل این استقبال کم را تورم بالا و قدرت خرید پایین مردم، موانع فرهنگی و اجتماعی و حتی مشکلات ساختاری خود شرکت‌های بیمه عنوان کرده‌اند.همین عوامل باعث شده‌اند با نگاهی به آمار جهانی در سال ۲۰۱۶ این مورد را به وضوح متوجه شویم که بیمه عمر در کشور‌های جهان سومی جایگاه چندانی ندارد.

توجه به این آمار خالی از لطف نیست که ژاپن، آمریکا و کانادا ۳ رتبه اول در تعداد مشترکین بیمه عمر را دارند که ژاپن ۱۳۹ میلیون نفر(حدود ۳۸% جمعیت) بیمه گذار بیمه عمر دارد. نکته جالب‌تر مشارکت ۷۸% مردم کشور‌های اروپایی و آمریکایی در بیمه عمر است. البته در موارد فرهنگی ایرانیان این نکته وجود دارد که ایرانیان افرادی ریسک پذیر نیستند. همچنین در طول این سالها بیمه عمر به صورت واضحی فرهنگ سازی و معرفی نشده و تعجبی ندارد اگر بشنوید که اکثر مردم اطلاعات دقیقی راجب بیمه عمر ندارند.

از جمله عوامل دیگر استقبال کم  ارجح قراردادن بیمه‌های دیگر از جمله شخص ثالث و درمانی و عدم تمایل به ارائه بیمه عمر در شرکت‌های بیمه است. همچنین شرکت‌های بیمه در زمینه بیمه عمر همکاری‌ با شرکت‌های بین المللی و بزرگ مانند آلیانز و آکسا ندارند.

بیمه عمر

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد علاوه بر در نظر گرفتن تمامی ویژگی‌های بیمه عمر، مزایای دیگری هم برای بیمه گذار در نظر گرفته که به آنها خواهیم پرداخت.مزایای این بیمه به هشت قسمت تقسیم شده که مزیت اول توجه ویژه به بازنشستگان و صندوق بازنشستگی است.

مزیت اول سرمایه بیمه حاصل ضریب توان پرداخت حق بیمه فرد در ماه است که این ضریب ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۰، ۲۱۰، ۲۴۰، ۲۷۰، ۳۰۰، ۳۳۰، ۳۶۰ برابر گزینش گردد.

در مزیت دوم در صورتی که بیمه گذار توان پرداخت حق بیمه را نداشته باشد امکان پرداخت اقساطی توسط بیمه توسط پاسارگاد فراهم شده است.

مزیت سوم مدت زمان بیمه است که امکان تقاضای از ۵ تا ۳۰ سال را برای فرد فراهم می‌کند.

مزیت چهارم برای کاهش فشار تورم با تقاضای بیمه گذار حق بیمه از ۳ تا ۵۰ درصد در هر سال می‌تواند تغییر کند.

مزیت پنجم مربوط به میزان پس انداز حاصل از بیمه نامه است که فرد می‌تواند تمام مبلغ را برداشت کند و یا به صورت وام ۶ ماهه دریافت کند.

در مزیت ششم بیمه تعهد دارد سود حاصل از سرمایه خود را علاوه بر بیمه به بیمه گذار هم پرداخت کند.

در مزیت بعدی در صورتی که بیمه گذار تقاضای افزایش حق بیمه را بدهد می‌تواند سرمایه بیمه را تا ۲۵% افزایش دهد.

نحوه پرداخت هم قابلیت پرداخت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و حتی سالانه را شامل می‌شود.

پوشش‌های تکمیلی بیمه نامه  

در صورت درخواست بیمه گذار امکان بهره‌مندی از پوشش فوت در حادثه، نقص عضو، از کار افتادگی، هزینه‌های درمان، معافیت پرداخت بیمه، بیماری‌های خاص، آتش سوزی را خواهد داشت.

این شرکت از سال ۹۳ نسبت به پرداخت هزینه‌های بیمارستانی بیمه شدگان آتیه اقدام کرده که در صورتی که ذخیره بیمه به مبلغ ۲ میلیون تومان برسد و از تاریخ شروع قرارداد ۶ ماه گذشته باشد امکان استفاده از این ویژگی برای شما وجود خواهد داشت.

بیمه عمر و آتیه

البته یکی دیگر از شرایط ویژه بیمه عمر پاسارگاد تخفیف برای بیمه گذارانی است که علاوه بر بیمه عمر و آتیه پاسارگاد درخواست سایر خدمات بیمه‌ای را از جمله بیمه بدنه خودرو(تمامی خودرو‌ها)، بیمه حوادث و بیمه درمان مسافرتی را دارند.این بیمه گذاران می‌توانند از تسهیلات ویژه تا ۵۰% تخفیف برای عقد قرارداد استفاده کنند.

اعطای شرایط ویژه برای روشندلان متقاضی

بیمه پاسارگاد به عنوان اولین شرکت جهت رفاه حال روشندلان عزیز امکان خرید بیمه عمر و تامین آتیه با پوشش سقف تا ۱۰۵۰۰۰۰۰۰ تومان تسهیلات ویژه را فراهم آورده است که این امکان عزیزان را از نگرانی برای تامین هزینه‌های درمان بی نیاز کند.

مقالات زیر را از دست ندهید:

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مدیریت شبکه های اجتماعی

قیمت و خدمات ادمین اینستاگرام

آشنایی با یین و یانگ

آشنایی با یین و یانگ Yin & Yang یین: نور ماه تاریکی سکوت انقباض جذب...

فنگ شویی در خصوص حیوانات

قوانین کلی فنگ شویی در خصوص حیوانات   حیوانات، منابع متحرک انرژی مثبت و سرشار...

فنگ شویی در خصوص قاب عکس

قوانین کلی فنگ شویی در خصوص قاب عکس   استفاده از قاب عکس در هر...

فنگ شویی در خصوص گیاهان

قوانین کلی فنگ  شویی در خصوص گیاهان   گیاهان تنها در صورتی می توانند منابع...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *